22 aprilie, 2017

VALS VIENEZ

In fiecare zi de vineri, visez ca dansez un vals vienez…muzica canta in surdina un vals, a carui leganare domoala vine pana la mine, prin noaptea linistita.Copacii par perechi care se invartesc, in
ritmul unui val somnoros.Triluri de pasarele, adorm un anotimp demult apus.

Postat de ‘’zbor bisect pe portativ’’

Un vals la Viena – Mircea Florin Şandru

Prinţesă de ceară vino diseară
Vreau să dansez un vals vienez
Făptura uşoară ţi-o lasă să-mi pară
Arcuş de vioară pe care vibrez.

Pe Koningenstrasse, cu vechile case
Trăsurile curg spre porţi la Hofburg
Sub voal de mătase râd chipuri frumoase
În sala de bal a bătrânului burg.

Tu mâna mi-o-ntinde, de mână mă prinde
Să simt cum mă cern în nisipul etern
În cercuri rotinde să văd cum se-aprinde
Sub vechi candelabre, argintul din stern.

Apoi să ne ducă trăsura nălucă
Şi să uităm că exist, că exişti
Să ne scufunde-n bătrânele unde
În marele fluviu al mirilor trişti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...