05 ianuarie, 2017

MOTIVATIE INTRINSECA - POEZIE LA LIBERA ALEGERE

Motto propriu,  insusit si asumat: prefer o minte schimbatoare, in locul unui suflet rigid, calculat!

Odata pe an imi propun sa fiu altfel:

  1. Vreau sa fiu fericit.
  2. Vreau sa fiu relaxat.
  3. Vreau sa caut ceva nou!
  4. Vreau sa risc mai mult.
  5. Vreau sa am o mentalitate de invingator.
  6. Vreau ca toate problemele mele sa fie rezolvate in joaca la propriu.
      Azi e si in ziua de maine, asa ca o sa incerc o poezie ce se juxtapune pe timbrul cititorului.

      Zambete efemere descatuseaza emotii lascive.
      Atunci cand cautam fericirea am pierdut cheile,
      dar am gasit libertate, vise, speranta,
       pe drum am pierdut doua continente,
       doua rauri, doar ca sa privesc marea cu cocori,
       intr-o singuratate infricosatoare, absurda!
     


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...