13 iulie, 2016

EXTENSIA EMOTIEI ESTETICULUI

Motto propriu, insusit asumat: viata un sir de optiuni cu rezultate in timp pe fond!

Sunt un iubitor de frumos, nu ma consider un critic de arta pe domeniul pictura, cu atat mai putin un istoric de arta.
Doar mi-am dorit sa-mi extind valoarea reperelor perceptiei intrinseci la nivel avansat.
Cum incerc sa realizez acest lucru.Daca zi de zi, descopar artisti cu potential, talentati, care datorita muncii lor asidue, maturitatii lor emotionale reusesc sa ne surprinda emotional subconstientul si sa ne transmita un mesaj dincolo de cuvinte, in timp, perceptia noastra devine o extensie a muncii lor.
Pentru mine extensia emotiei esteticului, este ceva mai aproape de divinitate, de implinirea sufleteasca, de renasterea spiritului si reformarea adn meu.
Perseverenta, consecventa, ambitia, nu e suficient, din acest amalgam lipseste ceva.
Sa vezi dincolo de idei, de cuvinte, ai nevoie de rabdare, de lipsa de repere, de continuitate si nu in ultimul rand de instinct, de previzualizare formala a unui eveniment nedesimulat antagonic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...