03 februarie, 2016

LABIRINTUL TRIDIMENSIONAL

Motto propriu, insusit si asumat: trecerea timpului produce noi conexiuni, mai rapide, mai flexibile!

Legenda mea, spune ca odata la cinci ani, omul cameleon devine un pretendent la pretendant.
In acest rastimp, am cautat solutia pentru iesirea din labirint, dar la inceput labirintul era dimensional, cu o singura iesire, cu o singura culoare.Azi labirintul meu, nou creat, e tridimensional, are culori, continut si consistenta, are mai multe iesiri.
Asa e si in viata.Cu cat citesti mai mult, cu atat obtii solutii mai rapide si mai bune la orice tip de problema.In fiecare zi invatam o lectie pentru posteritate, pentru urmasi si in cele din urma si pentru noi, pentru evadarea dintr-un univers tacut, mereu acelasi indiferent de context si constiinta nou formata in jurul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...