20 februarie, 2016

50-50

Motto propriu, insusit si asumat: Romania o tara capitalista, cu nuante de comunism!

Ieri ma uitam la mitingul Antenei 3 si am ramas putin nedumerit.
Imi dau seama, ca desi suntem o tara capitalista, 50% dintre romani au trait in comunism, nu se pot detasa usor de acest regim care iau marcat profund si astfel sunt mai usor de manipulat cu texte fata de care simt ceva gen: tiranie, libertate, dreptul de exprimare.
Este evident ca televiziunile si partidele politice au polul lor de putere, dar acum nu mai imi dau seama, cine conduce tara acum.
Ieri meditam, cine e raul cel mai mic azi, tv sau politicul?
Amandoua par sa ne manipuleze dupa bunul plac si sa ne duca intr-un univers cu care ei sunt obisnuiti sa ne coordoneze precum niste papusi.
Azi sunt om, dar din secunda urmatoare numai sunt asa sigur ce sunt, un clovn, o marioneta, o papusa intr-un teatru, ce rol am eu in societatea de azi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...