02 decembrie, 2015

SCHIMBATUL SI ECHILIBRATUL CAUCIUCURILOR

Motto propriu, insusit si asumat: lucrurile se aseaza atunci cand au parte de atentia cuvenita!

Primavara si toamna schimb si echilibrez cauciurile de vara cu cele de iarna si invers.In ultimii cinci ani, am fost la doua firme care aveau cam aceleasi preturi.Nu m-am gandit niciodata sa intreb pe altcineva cati bani a dat.
Si acum va relatez realitatea.In ultimii 5 ani, am dat 80 de lei la fiecare schimbare si echilibrare de cauciucuri.Dar pur intimplator, anul acesta am fost la alta vulcanizare si am dat 40 de lei!
Daca credeti ca e suficient de concludent, va inselati.De curiozitate am intrebat pe un taximetrist, cat da el si a spus 28 de lei, fiindca echilibrarea nu o mai face, fiindca oricum intra pietricele pe cauciuc si echilibrarea se face degeaba.Stau si ma gandesc ca probabil pretul corect ar fi 24 de lei, fiindca te poti duce la mai multe vulcanizari si poti negocia.Daca credeti, iarasi ca e suficient de concludent, va inselati iarasi.
As putea sa cumpar cauciucuri cu montare gratuita, le iau all season si cinci ani numai schimb si numai echilibrez nimic si daca inainte ma costa pe un an de zile 160 de lei, acum pot sa ajung la zero lei :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...