23 decembrie, 2015

CINE SUNT EU?

Motto propriu, insusit si asumat: oamenii nasc cuvinte, pentru echilibrarea resortului interior!

Cine sunt eu? Un om normal sau o persoana cu potential nelimitat, egal cu toata lumea!
Poate gena sa ma opreasca din drumul catre evolutie sau sunt robul propriilor prejudecati despre limitele umane.
Cine sunt eu? Copilul de ieri, barbatul de azi, sau pretendantul de maine?
Cine ma opreste sa devin omul cameleon, tinta propusa in anul 2010?
Constiinta naste universul, energia nu o captam de nicaieri, ea exista in interiorul nostru.
Gandurile mele nasc evenimente care se supun bunului simt.Atat timp cat binele exista, compasiunea este nelimitata, umilinta este upgradata, pot face orice, fara sa imi fie frica de probabilitati, statistici, prejudecati alimentate de temerile fiecaruia dintre noi, la un moment dat,
Cine sunt eu?Exact cine vreau sa fiu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...