28 octombrie, 2015

INSTINCTELE PRIMARE PRIMITIVE NASC MINORITATI

Motto propriu, insusit si asumat: evolutia are secvente memorate din timpuri stravechi!

Dilema mea de azi, este emisiunea lui Maruta si barbatul cu doua sotii, ambele surori.
Biserica, societatea, normele de conduita par sa nu ii avantajeze, sunt blamati, dar morala este una care pe mine ma ingrijoreaza!
Nu este mai putin adevarat ca unele tari accepta homosexualii, lesbienele, care sunt minoritati printre majoritati.
Ascultand logica barbatului cu doua sotii, am ajuns la concluzia ca atunci cand societatea nu te ajuta, nu te respecta ca si identitate, iti asiguri supravetuirea intr-un mod atipic, asa cum stii tu mai bine.
Din punctul meu de vedere, el face parte din minoritate, ca si homosexualii si lesbienele, nu ca ar fi mare diferenta intre ei.
Intr-o tara in care educatia, sanatatea este la pamant, in care societatea expune tipare si imprima mesaje perimate, timpul va dezvalui o libertate in care omul este propriul lui stapan, ce isi accepta si asuma viata cu bune si rele.
Inainte sa judecam, sa ne uitam putin in curtea noastra, sa ne intrebam ce ne face fericiti si sa ne intrebam daca ne-ar place ca societatea si biserica sa ne coordoneze fiecare pas al vietii noastre ca si cum am fi niste clovni!
Morala povestii de azi, este ca ce semeni azi, culegi maine, dar este foarte important si cat de sanatoasa este recolta ingrijita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...