23 septembrie, 2015

REPERE DEFORMATE

Motto propriu, insusit si asumat: fiecare noua generatie, reprezinta un nou val de critici contemporani!

Sa ne imaginam un mic scenariu.Imi place poetul national Mihai Eminescu si imi dau seama, ca unul ca el, se naste odata la 100 de ani, dar poeziile lui nu ma emotioneaza profund, poate ca sunt alta generatie, alt val, nu corespunde mesajul cu viata care o traiesc eu acum.
As putea spune ca Mihai Eminescu a fost un geniu pentru generatia lui, dar un reper deformat pentru generatia mea, asa cum eu daca scriu poezii, as putea spune ca istoria se repeta unitar.
Atunci de ce mai citim, de ce mai scriem?
Citesc mult, ca sa pot scrie frumos, poate ca azi sunt la moda, dar maine mai mult ca sigur sunt un reper deformat, perimat, periculos pentru noul val, noul curent al societatii viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...