16 septembrie, 2015

ORATOR POPULAR

Motto propriu, insusit si asumat: sunt un tribun al cuvintelor ordonate!

Sunt un bun patriot, dar mai inainte de asta sunt un bun national, un nationalist convins prin vorba si prin port, un orator popular al vremurilor demult apuse.
Mi-ar fi placut sa fiu un tribun, dar sunt prea modest si prea la locul meu sa-mi pese de posteritate si locul meu in aceasta istorie contemporana.
Telul suprem, e sa-mi ating eul, sa-l echilibrez uniform, in sertarele ordonate ale constiintei care ne ghideaza in lume.
Fiecare zi e o lupta, pentru principii, pentru valori morale, pentru cultura incrucisata a misterului cotidian electronic, un mediu rece, dar atat de prielnic progresului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...