11 august, 2015

WINDOWS 10 - ACTIVARE CORTANA

Iata ca de aproape o saptamana am reusit sa fac upgrade, de la windows 7 la windows 10.Vreo doua zile m-am chinuit sa activez Cortana, dar intr-un final am reusit.
Ma bucur ca am reusit sa imi pastrez toate fisierele si ca m-am initiat relativ destul de usor in tainele noului sistem de operare.
Cum se activeaza Cortana.Foarte simplu.Intri in setarile sistemului de operare si setezi time@language, speech, region, date.Va trebui sa alegeti peste tot united states si apoi sa restartezi calculatorul, abia apoi Cortana devine online.Apoi intrati pe setarile Cortana, pentru a activa discutia prin microfon cu aceasta aplicatie.
La puncte forte ale sistemului de operare as aminti:
  • asistentul Cortana cu voce;
  • browserul Edge care mi se pare destul de rapid, cu ceva imbunatatiri, gen aranjare in pagina cu eliminarea pozelor si cu notite pe site;
  • butonul de start cu fisierele pe care le poti pune cum doresti, foarte inspirat;
La puncte slabe:
  • nu ai un program de scriere DVD, ci doar de citire;
  • nu ai acces la update, se face automat, ceea ce nu e prea indicat pentru profesionisti;
  • ai cont Microsoft, cont yahoo, cont gmail, la un moment dat nu prea se sincronizeaza bine parolele;
Am o luna la dispozitie sa aleg, dar deja am ales.Prefer noul si suprizele lui, ce redau putin din farmecul vietii de zi cu zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...