21 august, 2015

MERLIN 13 - VRAJA

Motto propriu, insusit si asumat: odata la 7 ani si jumatate fix, vrajile se desfac!

Azi s-a intimplat o minune, o vraja simt ca s-a desfacut dupa 7 ani si jumatate fix.Desi nu cred in vraji, descantece, amprenta negativa aruncata asupra mea la un moment dat, m-a urmarit, dar timpul a fost cel mai bun aliat al meu.
Povestea spune asa, un blog pe numele meu, scris de o fosta prietena de a mea, m-a aruncat in publicistica, fara voia mea.Am scris astfel peste 1200 de articole, un lucru benefic de altfel.
Indiferent ca am facut in decursul timpului, in spatial virtual, cand am folosit diferite nick-uri gen Merlin, Alfie, Kevin, Nick, ele si-au lasat amprenta pe o parte din identitatea mea si asa cameleonica.
Dar timpul trece, ne maturizam si stim sa oferim vietii noastre masura fericirii in contrast cu amprentele negative care ne urmaresc neincetat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...