08 iunie, 2015

SEMNE ANCESTRALE

Motto propriu, insusit si asumat: unele lucruri ne depasesc ca intelegere si constientizare, dar trebuie sa le acceptam ca facand parte din destinul nostru!

"Sunt unele lucruri pe care nu le percepem la adevarata lor dimensiune.Mesajele din vis spre exemplu.
Coincidentele dese si care te lasa intr-un stadiu incipient perplex.
De la un timp, la mine spre exemplu, ele se intensifica si nu pot sa imi dau seama daca sunt niste semne ancestrale date de karma mea sau sunt repere ale dimensiunilor in care patrund inconstient si care sunt o prelungire a realitatii mele subconstiente.
Viata este un sir de imagini, care se intrepatrund cu imaginatia noastra, alterata de stimuli externi.Daca un singur reper cunoscut, ia alta forma, dimensiunile se misca aleatoriu si atunci si puterea noastra de observatie este una redusa."

Am nevoie de linkuri ca sa pot constituie un intreg, poate o carte.Indiferent de mesajul transmis, este o parte din sufletul meu, bantuit de directii gresite alese in viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...