22 iunie, 2015

DEFINITIA PRENUMELUI

Motto propriu, insusit si asumat: prenumele si data nasterii, doua repere care ne prevestesc viitorul!

Eu am doua prenume, dar o sa ma opresc doar la cel cu care ma sincronizez, al carui vibratie o simt mai aproape de sufletul meu COSTEL - daca ar fi sa dau o definitie prenumelui meu, as spune ca sunt:
CURAJOS - ORIGINAL-SELECTIV-TANDRU-ECHILIBRAT-LIBER
Daca ar fi sa ma joc cu cuvintele as spune ca:
Sunt o persoana libera in exprimare, curajos in a imprima emotii selective, tandru si echilibrat cu femeile, dar mai presus de toate sunt o persoana originala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...