14 mai, 2015

REFLEXIA IMAGINII DIN OGLINDA

Motto propriu, insusit si asumat: imaginea din oglinda, este cea care ne contureaza emotiile!

Daca am fi lipsiti de oglinzi, am fi mai relaxati, mai echilibrati si am avea o stima de sine mai buna.
Persoanele din jurul tau, sunt oglinzi care ne reflecta pe noi si decizia sa interactionem cu ei, e strict a noastra!Nimic nu te poate opri sa ei decizii in cunostinta de cauza si efect pe termen lung sau scurt.
Reflexia imaginii din oglinda, poate fi o simbolistica primitiva, o oglindire a mandriei si poate a egoului.Egourile sunt foarte mari, ele fac diferenta intre noi. Ele ataca, ele ierarhizeaza, ele au nevoi, ambitii si rastalmacesc un spirit ratacit!
Fiecare zi este o lectie.
Azi inteleg, ca lectia cea mai importanta pe care am invatat-o azi, este sa fiu mereu optimist si pozitiv si orice energie directionez inspre cineva, se intoarce inapoi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...