28 aprilie, 2015

CAROIAJ

Motto propriu, insusit si asumat: harti de patratele, fractali ai subconstientului!

Conform dex online caroiaj - rețea de pătrățele înscrisă pe un desen, pe o hartă etc. pentru a servi la reproducerea acestora la o altă scară!
Imi place mai nou invataturile budiste.Doar azi, maine incerc altceva.
Conform doctrinei budiste, compasiunea, iubirea in antiteza cu frica si indiferenta creeaza o punte de legatura intre constient si subconstient.Atunci cand nu poti elimina total frica din subconstientul tau, aplici compasiune sufletului tau!
Dar sufletul nu poate fi pacalit.Si astfel tot caut inlauntrul meu raspunsuri, solutii la intrebari fara raspuns.
Grijile si fricile ne omoara lent, dar sigur.Orice gand negativ perturba concentrarea noastra si astfel intram intr-un cerc vicios.
Pentru azi, am invatat, sa traiesc in prezent, sa imi elimin gandurile total si sa actionez din instinct, perceptie, dintr-o realitate experimentata anterior!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...