29 martie, 2015

TRUBADURUL MODERN

Motto propriu, insusit si asumat: sunt un pictor al cuvintelor si un sculptor al notelor muzicale!

Sunt un boem prin excelenta, sincronizez cuvinte incrucisate si ascut note muzicale pentru o forma finala de efect, dar fara cauza!
Sunt un trubadur modern al vremurilor noastre, atipic, ascuns in desisul de oameni ce se perinda prin campul meu vizual.
Sunt un visator nemijlocit al propriei mele imaginatii si perceptii despre viata in general.
Alunec in larg cu privirea senina, sigur pe mine, catre punctul final.
Ma joc cu cuvintele intr-un mod care ma face sa fiu fericit si sa observ partea apoteotica a gandurilor mele dezordonate dar atat de tintite catre sursa.
Imi cant creatia prin cuvinte ce absorb din energia celor din jur, pentru a putea compensa lipsa de motivatie, ce redunda la intervale regulate de timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...