03 martie, 2015

POVESTEA INTREGULUI

Motto propriu, insusit si asumat: sunt o parte a unui posibil viitor intreg ideal!

Sunt un pictor al cuvintelor incrucisate, al perceptiei atemporale de bun augur, ce impresioneaza o stare de spirit nelinistita, pana cand lucrurile nu se aseaza pe fagasul normal.
Povestea intregului spune ca in timp-spatiu parti mai mici vor sa se uneasca intr-un ideal, din perpectiva lucrurilor bine terminate de altii.Sa te sincronizezi la timp, sa te alipesti de citate motivationale care sa te directioneze spre unica iesire din labirint, este ceva ce mi-am dorit mereu.
Imi doresc un decalog despre partea neutra a lucrurilor care nu pot fi spuse prin cuvinte, ci doar prin pantonima, pictura si sculptura!
Imi doresc starea de serendipitate si zona de transa in acelasi timp, un amalgam de trairi amestecate, care declanseaza forta vie a subconstientului, spre zonele pe care inca nu reusim sa le accesam.
Povestea mea...este poate si a ta...sunt o parte a unui posibil viitor intreg ideal...e visul meu...si poate al tau, de ce nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...