04 februarie, 2015

EMOTII LA SUPERLATIV

Motto propriu, insusit si asumat: emotiile extreme tradeaza cel mai usor felul de a fi al unei persoane!

Oamenii care au personalitate cameleonica, care au un IQ ridicat si sunt cuprinsi de aroganta, ignoranta si dispret fata de semeni, sunt cei carora le plac puterea cuvantului, a conducerii, a seductiei, dar in final catre acelasi scop!
Amintim printre altele, cele mai sugestive in acest sens indirect:
"E un fleac, i-am ciuruit''
''Doamna  nu va face niciun denunţ niciodată, pentru că nu are despre cine să vorbească, doamna  nu este scriitoare''
"Nu mă duc acolo fiu deşteaptă, arăt câte neologisme cunosc''
''Am văzut cum marii bărbați politici ai țării s-au ascuns pe sub mese

Ma opresc aici.Desi sunt putine exemple, ele exprima si imprima direct si indirect mult mai multe decat as putea exprima eu prin cuvinte.Atentie, emotiile la superlativ, in conditii de intensitate maxima, uneori sunt un context fericit de a descoperi adevarata fata a unei persoane si in functie de aceasta, trebuie actionat in consecinta!

Sa fii tu insuti in orice conditii, dar cu un mic plus de valoare, este cel mai indicat pentru manageri de top, la nivel inalt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...