28 decembrie, 2014

41 DE IERNI

Motto propriu, insusit si asumat: "In cele din urma, nu conteaza cati ani ai adunat in viata , ci cata viata ai acumulat in ani."

41 de ani, un sir de cifre, o cotitura de drum la o calatorie fara destinatie.
Azi e ziua mea si imi dau seama, ca personalitatea mea cameleonica mi-a fost predestinata, fiecare avem un drum in viata si incercam sa facem fata incercarilor de orice tip, indiferent cat de greu ne-ar putea fi la un moment dat.
Daca as face un mic parcurs sintetizat al vietii mele, as putea spune ca am inceput cu hocheiul, apoi cu fotbalul, apoi un profil de metalurgie, un profil de informatica, un profil electric, un profil energetic si ca si extensii ale vietii personale, as aminti, teoria campului electromagnetic, publicistica, poezii, tai chi, programare, critic de arta...si cine stie ce mai imi rezerva viata!
Nimic nu are legatura cu inceputul si sfarsitul, nici macar cu cuprinsul, dar asa sunt eu deschis provocarilor vietii, incerc sa le absorb cat mai bine si sa fac fata asa cum stiu eu mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...