08 noiembrie, 2014

ROMANIA NORMALA

Motto propriu, insusit si asumat: un popor normal are un presedinte normal!

Iata ca peste o saptamana vom intra in turul doi al alegerilor prezidentiale in anul 2014.Azi mi s-a inmanat un pliant cu un posibil viitor presedinte normal Klaus Johannis.El vrea sa castige prin deviza ''11 rotite pentru cel de-al 12 ceas''.
Cele 11 rotite sunt perfect adevarate, dar noi stim deja aceste lucruri de 20 de ani.Ele sunt reluate mereu, dar sub o alta forma, alta culoare.
Peste o saptamana o sa votez, nu pentru ca as avea cu cine vota, o sa votez din simt civic si fiindca inainte sa fiu nationalist, sunt un bun patriot.
Stau si ma intreb, de ce ne pacalim unii pe altii?Pana la urma pe cine votam?
Votam omul, ideea, platforma program, partidul?
Cu totii stim deja, ca cele doua persoane care candideaza la presedintie, sunt niste ambalaje bine formatate, conduse din umbra de oameni influenti cu bani, care doresc sa isi sporeasca inzecit veniturile.Sunt niste marionete in mana unor oameni lipsiti de scrupule, care isi doresc sa conduca din umbra.
Azi in anul 2014 ma simt ca intr-un teatru de papusi, eu sunt spectatorul iar cei care manuiesc papusile se bucura de fapt de tot spectacolul, fiindca au puterea sa inceapa si sa termine cand vor ei spectacolul cu un final ales tot de ei!
Aceste alegeri pentru mine, sunt deja consumate, indiferent cine iese, eu trebuie in continuare sa imi duc grijile, problemele intr-o directie care ma avantajeaza.
Dar ma gandesc deja la alegerile din anul 2019 si spun asa, de ce nu am avea un presedinte ales de romani si nu de partidele politice.Eu votez inca de pe acum cu Mircea Diaconu viitorul presedinte in anul 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...