19 octombrie, 2014

MEMORIE FOTOGRAFICA

Motto propriu, insusit si asumat: orice atu pe care il ai, trebuie exploatat!

Inca de mic mi-am dat seama ca am inteligenta kinestezica si memorie fotografica.Daca inteligenta kinestezica nu m-a ajutat foarte mult, din cauza unei gene proaste a functionarii organismului meu, mi-am dat seama in timp ca am mai ramas cu memoria fotografica.O aptitudine pe care am inceput sa o dezvolt in facultate si sa extind aria ei in ultimii ani.
Incerc sa explic pe scurt cum ma ajuta memoria fotografica atunci cand vreau sa retin o teorie complexa pe care nu ai cum sa o tii minte zece ani la rand.
Atunci cand epiciclurile sunt excentrice fata de axul Pamantului si nodurile orbitelor coincid, atunci exista o sansa mica ca planetele sa se alinieze perfect.
Ca sa tin minte aceasta fraza toata viata, imi imaginez o fotografie in care planetele se invart in jurul soarelui, fiecare planeta avand forme diferite si imi imaginez apoi o imagine in miscare.
Daca extindem ideea originala, as putea sa va spun, ca mi-as putea imagina ca o fotografie poate substitui o culoare, un numar, un lucru diferit de ce inseamna poze, fotografii, desene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...