16 septembrie, 2014

PROIECTIA DECIZIEI

Motto propriu, insusit si asumat: o solutie aleasa este rezultatul secvential al trecutului!

Atunci cand luam o decizie, ea nu este luata urmare a unei analize de moment, ci urmare a unei analize secventiale rezultate in ultimul an de viata.
In decizia luata, mai apar factori care ne determina intr-un procentaj mai mic, dar care poate fi hotarator, precum familia, prietenii, culoarea din camera, anumite evenimente importante din viata.
In consecinta, decizia unui om, poate fi decisa anterior de un grup de oameni care au acest interes, daca intervin in evenimentele din viata ale persoanei in cauza.
Sa luam un mic exemplu.Am hotarat ca imi place o anumita pictura, pe care am ales sa o am in camera.Dupa un an de zile mi-am dat seama, ca unul din factorii care au fost favorizanti in alegere, a fost culoarea care predomina in camera, apoi de un lucru care imi lipsea.
Initial am crezut ca decizia mea a fost urmare a talentului de a descoperi pictura perfecta, urmare a simtului estetic deosebit, dar m-am inselat profund.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...