29 septembrie, 2014

CHESTIUNE NECLARA

Motto propriu, insusit si asumat: orice lucru care nu mi-l pot explica logic, poate avea o sansa de succes!

Pe masura ce am tot mai multe informatii, simt ca un singur lucru imi provoaca confuzie.
Adevarul e unul singur, dar totusi nimeni nu are acces la el.Indiferent ca exprimam sau imprimam jocuri de cuvinte menite sa deruteze fiinte fara cultura generala, intr-un final ne dam sansa de originea si esenta vietii.
Chintesenta vietii consta in explicarea clara a trecutului, prezentului si viitorului intr-o forma care nu poate fi infirmata.
Orice persoana din lumea aceasta se naste cu sanse egale la viata si la supravetuire.Cea mai grea lupta, nu este cu viata ci cu tine insuti.Atunci cand lupti cu boala, de fapt lupti cu tine insuti.Daca nu ai valori morale de care sa te sprijini, practic esti aruncat intr-un abis, fara drum de intoarcere.
Cred cu tarie ca orice om isi poate depasi conditia si limitele, poate intra in transa si sa realizeze imposibilul, ce inca nu stiu, este cu ce sacrificiu se poate realiza acest lucru.
Nu mi-ar placea sa petrec 10 ani din viata spre exemplu sa pot sa imi dau seama ca pot levita, lucru care de altfel nu mi-ar ajuta la nimic, desi stiu ca se poate!
Stiinta e una singura cu solutii nelimitate, ca sa ajungi acolo nu iti trebuie noroc, ci doar vointa sa iti doresti sa ai parte de ea intr-un mod natural!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...