19 septembrie, 2014

ARTA DE A ORCHESTRA PRIN CUVINTE

Motto propriu, insusit si asumat: dirijorul de cuvinte transpune muzica in jocuri metaforice!

Dincolo de ratiune, exista imaginatia, perceptia in parte a fiecarei persoane dependente de o realitate fabricata in trecut sau prezent.
Este foarte greu sa fii original, sa creezi ceva nou, care se naste in prezentul viitor si care face diferenta intre tine si predecesori.
Sa iti imaginezi lucruri si evenimente nepetrecute tine mai mult de SF, dar cu toate acestea avem o forta nebanuita, ca sa poti face ceva maret, trebuie doar sa vrei.
Micul meu exercitiu de imaginatie de astazi, consta in ascultarea unei melodii care ma face sa vibrez si incerc cu ocazia acestei alternante sa alunec printre cuvinte, sa directionez o stare de spirit intr-o creatie proprie naturala si unica!
....lumea mea, este exact cum mi-o imaginez, plina de flori si parfum, cu o aroma aparte, in care lumina si binele salaluiesc intr-o fereastra numita prezent si a carei caracteristici imi influenteaza karma si spiritul deopotriva intr-un mod fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...