22 iulie, 2014

NEXT LEVEL

Motto propriu, insusit si asumat: orice lucru bun incepe din joaca si apoi iti doresti sa treci la un nivel superior!

Dupa 4 ani de publicistica, as dori sa raman in acelasi domeniu, dar sa ridic calitatea la un nivel, la care doar visam acum 4 ani.Imi doresc ca de maine incolo sa scriu articolele in limba engleza.
Nimic nu este usor, nimic nu este imposibil, daca nu acum, mai tarziu imi va fi tot mai greu.
Consider ca e urmatorul meu proiect de suflet si merg mai departe cu el, cu curaj, cu responsabilitate, exact cum imi doresc sa arate si viata mea personala de acum incolo.
Intotdeauna exista un echilibru si lucrurile se compenseaza si ia forme nestiute de noi, dar pozitive.
Sa fii optimist nu te costa nimic.Sa gandesti pozitiv este ceva ideal, dar trebuie retinut fiecare aspect care iti va imbunatati calitatea vietii tale mai tarziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...