09 iulie, 2014

EXPERIMENT NR.7 - REMINISCENTA

Motto propriu, insusit si asumat: reminiscenta inseamna sa aproximezi trecutul!

Multe amintiri din trecut sunt foarte vagi, iar a aproxima trecutul inseamna sa ei de bun un procent de fals dintr-un adevar.
Experimentul de azi, inseamna sa ne imaginam niste clisee din viata noastra, de la varsta de 4 ani, nu e usor, dar incercam sa aproximam.
''Trecutul foarte indepartat, e foarte greu de accesat, dar mi s-a intimplat odata, o poza, sa activeze o parte din imaginile din trecut.Eram la balta din fata casei de la bunici, eu fratele meu, verisoare mea si inca doua persoane de aceeasi varsta.Am facut poze si ne jucam zburdalnici prin jurul baltii.
Imaginea e una vesela, de buna dispozitie, una protectoare, calda, entuziasta, o parte din copilaria care am visat-o mereu''.
Atunci cand nu avem informatii suficiente, putem aproxima, fara sa ne fie frica de conturul creat, fiindca ceva e mai mult decat nimic.
Imaginea de ansamblu creata, ne poate da detalii despre felul nostru de a fi si poate sa ne incurajeze sa vedem portiuni din viata noastra, care nu le mai amintim, intr-o forma ideala, care sa contureze o incredere in fortele proprii pe viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...