05 iulie, 2014

EXPERIMENT NR.3 - TRANSPUNERE

Motto propriu, insusit si asumat: incerc sa imi imprim emotii din personalitatea altcuiva!

Azi studiu de caz este Rafael Nadal si celebrele lui ticuri, care par destul de ciudate, incat sa incerc sa imi dau seama de ce se intimpla acest lucru.
Incerc sa ma transpun intr-o persoana exceptionala, care pare fara defecte de suprafata, dar care uneori arata suficient de ridicol incat sa iti pui intrebari.
''Simt ca vreau sa fiu cel mai bun in domeniul meu si pentru acest lucru, fac multe lucruri intr-o ordine fara cusur, numai altfel pot face fata situatiei:
  • incerc sa imi mentin un automatism, in ceea ce priveste, orele de antrenament, de dieta, de odihna, de distractie, de anturaj, ma situez mereu intr-o zona de confort care ma face sa ma simt mereu bine;
  • muncesc mult, dar inainte de toate sunt echilibrat si cred ca seriozitatea, este lucrul care ma caracterizeaza cel mai mult;
  • cei din staful meu, cred ca trebuie sa joc fiecare minge ca si cum ar fi ultima, fiindca altfel pot pierde si ma dezamagesc doar pe mine;
  • daca este nevoie, incerc suplimente alimentare de ultimul tip, indiferent ca sunt sau nu, la limita legalitatii sau moralitatii;
  • previzualizez mereu o stare de fapt, o energie transpusa, directionata si imprimata de psihologul meu;''
Uneori cand ne dorim prea multe lucruri si simtim ca succesul nostru e unul la limita moralitatii, atunci cand ascundem mici secrete, sistemul nostru neuro-vegetativ da rateuri si astfel apar ticurile, obiceiuri care de altfel nu pot fi controlate si ne fac sa parem niste maimutoi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...