16 iunie, 2014

PROMOTII DACIA

Motto propriu, insusit si asumat: promotiile un mod, de reducere a facturii!

Indiferent ce cumparaturi faci, e important sa profiti de reducerile promotionale.Insa trebuie sa fii atent si la reducerea reala, deoarece uneori poti fi pacalit, daca nu stii pretul corect.
Maine ar urma sa fac revizia la masina mea si initial am o reducere de 25% la factura totala.Deoarece mi-am facut cont pe MyDacia mai primesc o reducere de 10% in anumite conditii.
Maine o sa aflu cu cei 10% care e smecheria, fiindca eu nu cunosc conditiile firmei care este autorizata sa execute reparatii.
Vedeti, de fapt aici e misterul, ai tot felul de reduceri si te gandesti ca pe drum, e posibil sa iti scape ceva, dar ce?Insa maine o sa aflu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...