01 iunie, 2014

CINE VA FI PRESEDINTELE ROMANIEI IN 2014 - PARTEA A DOUA

Motto propriu, insusit si asumat: anii trec, prea multe nu se petrec!

Acum patru ani, faceam un scenariu cu posibilii candidati la presedintie printre care am enumerat: Ponta, Antonescu, Nastase, Iohannis.
Acum imi dau seama ca au ramas in carti Ponta si Iohannis, cei care deja am avut inspiratia sa ii etichetez acum 4 ani.
Toti stim, ca la presedintie se voteaza omul si nu Partidul, in acest caz, am vaga senzatia ca Iohannis are prima sansa.Cel mai mare dezavantaj al sau, este ca romanii au un pic de mandrie si aleg la sefia statului cei care sunt romani 100%.
M-am saturat sa ne tot mintim, ca alegem raul cel mai mic, ca alegem sa impartim echitabil puterea, ca alegem sentimental.
Intr-o lume imprevizibila, ar trebui uneori sa alegem la fel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...