10 mai, 2014

SPORTIV VERSUS CERCETATOR VERSUS PUBLICIST

Motto propriu, insusit si asumat: in viata mi-a placut sa am totul sau nimic!

Este evident ca fiecare dintre noi excelam pe cel putin un domeniu al inteligentei, in cazul meu consider ca as excela pe trei domenii si anume cel kinestezic, cel logico-matematic si cel verbal, dar sunt cel putin doua domenii la care nu excelez deloc, cel spatial si cel muzical.
Ma gandesc la un scenariu, in care eu ar trebui sa traiesc din muzica, cand se vede de la o posta ca sunt afon.Oricati ani de studiu as face, rezultatul ar fi aproape nul.
In copilarie am practicat hochei si fotbal, deoarece stateam foarte bine la activitatile fizice, gen viteza si rezistenta, aproape orice sport as fi practicat, puteam face performanta.
In adolescenta am fost fascinat de Experimentul Philadelphia si facand o facultate in domeniul electric, as putea sa realizez propria mea teorie si practic despre invizibilitatea electromagnetica.
Mai tarziu, am publicat articole, poezii si ma gandesc ca e timpul sa scriu un roman.
Dar inainte de toate ma gandesc cine sunt eu pana la urma, niciun domeniu nu pare sa aiba extensii in cel din urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...