19 mai, 2014

INVATATURILE POPORULUI ROMAN

Motto propriu, insusit si asumat: fiecare cultura studiata e diferita, fiecare din ele are puncte tari si puncte slabe!

Imi place sa studiez cultura altor popoare.Imi plac unele trasaturi ale poporului german, chinez, japonez, dar imi dau seama, ca din orice unghi as privi lucrurile, invataturile lor de viata, nu mi se potrivesc, fiindca in Romania, totul este o aparenta, iar ca sa supravetuiesti unui astfel de habitat, trebuie sa te incadrezi perfect in peisaj.
Invataturile inteleptilor, ar trebui sa aiba un caracter general, ca sa poti extrage ceva, ce ai putea folosi o viata, intr-o cultura care in fiecare zi care trece, te poate trage in jos, daca nu ai atitudine.
Intr-un final am ajuns la conluzia, ca poporul roman, e unul din natiile cu cel mai mare potential de supravetuire, intr-o lume, in care selectia naturala in caz de dezastre, e un mare risc.
Pentru fiecare din noi, e greu, doar ca nu o aratam, ca altfel putem parea slabi intr-o parte a lumii dominata in aparenta de lupi si lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...