15 mai, 2014

DESPRE VIITOR

Motto propriu, insusit si asumat: e important sa traiesti in prezent, dar e si mai important sa fii fericit!

Oamenii intelepti spun ca e bine sa traiesti in prezent.Dar mie imi place uneori sa ratacesc cu gandurile, in trecut, in viitor, acest lucru imi da forta sa inteleg mai bine prezentul si importanta lui.
Fac lucruri care imi plac si ma fac fericit, uneori teoriile si studiile de specialitate te pot conduce pe o pista nedorita, fata de care sa regreti mai tarziu.
Despre viitor, am numai lucruri frumoase de spus, interpretez viitorul ca o imagine deja gandita si lucrata in prezent, astfel ca nimic nu ma poate face sa ma ingrijorez mai tarziu in timp.
Dar nu ma limitez doar la atat, ma duc si mai departe in timp si vad lucruri, care mi-ar place sa le experimentez acum.
Vad cuvinte, care delimiteaza o energie de o forta si o materie de un camp de unde.
Introspectia gandurilor intrinseci, un motiv de eliberare a constiintei sub un prag de exprimare a emotiilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...