31 mai, 2014

CONTROLUL MINTII

Motto propriu, insusit si asumat: daca am putea controla mintea, am putea controla si timpul!

Uneori avem impresia ca timpul trece prea repede.Dar timpul exista doar in constiinta noastra.Daca am controla mintea, am controla si timpul.
Ca sa putem controla mintea, trebuie sa ne gandim la ceva ce nu am mai citit, un mic subterfugiu cu implicatii in exprimarea noastra de zi cu zi.
Avem nevoie de exercitii zilnice, de consecventa si perseverenta si la un moment dat ajungem la un numitor comun cu dorinta noastra.Daca va ganditi la vreun truc simplu, acela exista doar in iluzionism, in viata reala niciodata.
Ca sa iti poti controla mintea, trebuie sa iti eliberezi intai gandurile si apoi gradat sa preiei controlul gandurilor prin imprimarea controlata a unui scenariu menit sa te directioneze intr-o parte a subconstientului care faca legatura intre constient si karma anterioara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...