26 aprilie, 2014

VIITOR

Motto propriu, insusit si asumat: starea pozitiva, atrage un viitor pe masura alegerii din prezent!

Traiesc in prezent, dar nu pot sa fac mereu abstractie de viitor.In fiecare zi, am ganduri, sperante care indirect sunt legate de viitor si atunci ma gandesc ca trebuie sa las lucrurile asa cum sunt.
Fiecare actiune ne-o insusim si asumam si mergem mai departe cu speranta ca am facut ce trebuia pana atunci.Regretele nu isi au rostul, atunci cand stii ca chiar nu ai motive sa faci acest lucru.
Sunt o parte a altei parti si cu toate acestea sunt unic in exprimare, fiindca am construit un prezent de bun simt, prin absorbtia unor invataturi simple dar sanatoase, care ma ghideaza pe drumul cel bun.
Azi sunt putin nostalgic, pentru vremurile in care am excelat si nu am stiut sa ma bucur pe deplin de realizarea momentului in sine.
Dar stiu ca intr-o zi, o sa fie la fel si deja am invatat lectia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...