29 aprilie, 2014

TIPARE VECHI

Motto propriu, insusit si asumat: spune-mi cu cine te intilnesti, ca sa iti spun cine esti!

Am citit azi un articol interesant si creez altul la fel.Se spune ca avem tendinta de a face prieteni care au aceleasi probleme ca si noi, fiindca ei sunt partea oglindita a noastra, numai ca noi nu ne dam seama.Nu stiu daca e chiar asa, niciodata nu mi-a placut sa fac greselile pe care le fac prietenii mei.
Dar poate sunt la alt nivel, oricum nu pot fi obiectiv cu mine insumi.
Deunazi credeam ca cel mai important lucru in lume poate fi deopotriva, fericirea, iubirea a orice, care duce la echilibrul interior, dar imi dau seama, ca toate aceste lucruri nu ar fi posibile daca nu ai informatia ca sa ajungi acolo.
Informatia curata, updatata, filtrata, este cel mai important lucru din lume, restul lucrurilor deriva din ea.Imi dau seama ca in ultimii zece ani, m-am autoeducat intr-un fel aparte, dar de fapt eu am cautat informatia, pe care am imprimato in functie de exprimarea mea ca om pe acest pamant.
Familia mea mi-a imprimat un tipar vechi, pe care l-am reprogramat si am ajuns la tiparul nou de azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...