12 aprilie, 2014

REPERE DE VIATA

Motto propriu, insusit si asumat: indiferent cum se numesc, sunt repere de viata care iti aduc echilibrul interior!

Oricum le-as denumi, norme de conduita, principii de viata, repere de viata, le insusim le asumam si ne orientam dupa ele, ca si cum ar fi biblia noastra.
Indiferent cate lucruri inveti in viata, tot ajungi intr-un final sa te orientezi dupa sfatul batranilor.
Daca eu am ales ca optiune initial sfatul inteleptilor care au avut succes in viata, am ajuns acum sa ma orientez dupa sfaturile de viata ale seniorilor japonezi, care par sa mi se potriveasca mai bine, cu felul meu de a fi si a percepe viata in general.
Sa fii ceea ce esti, sa nu iti faci griji sa fii fericit si in timpuri grele sa accepti greselile, sunt cateva din lucrurile care aduc o nota pozitiva pe viitor.
Dar stau si ma gandesc peste 10 ani, o sa vad lucrurile la fel, in definitiv evoluam pozitiv sau negativ in viata si ne putem astepta si la suprize.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...