11 aprilie, 2014

COLAJ DIGITAL

Motto propriu, insusit si asumat: un mixaj digital, seamana cu munca unui lacatus mecanic!

Dupa nu prea mult efort, am reusit sa obtin primul meu colaj digital la nivel de amator, pe care il expun mai jos:


Nu a iesit perfectm intotdeauna e loc de mai bine, mai trebuie sa invat programul, sa am mai multa intuitie si sa descind pe un taram al imaginatiei, care face diferenta.
Cum am realizat colajul.O pictura si un vrajitor, nici nu se putea altfel.
Imaginea din oglinda e o magie a lui Merlin, cel venit din timpuri stravechi sa readuca o lumina de speranta intr-un mileniu burdusit de tehnologie, informatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...