12 martie, 2014

VIATA DE BOEM

Motto propriu, insusit si asumat: imi place sa scriu dezordonat despre ganduri ordonate!

BOÉM2, -Ă, boemi, -e, s. m., s. f., adj. 1. S. m. și f. Persoană nonconformistă (de obicei artist sau scriitor) care duce o viață dezordonată.
Nu mi-ar displace sa traiesc din scris.Azi o poezie, maine un roman, poimaine fac reclama pozitiva unui partid, peste un an comentator sportiv la un post tv, mereu in actiune, dar totusi fara program, sa fii propriu stapan pare ceva ideal.
Stii cum se spune, sa nu iti doresti prea mult un lucru, ca se poate indeplini, atunci cand toata energia din univers, e directionata inspre scopul tau final, nimic nu te mai poate impiedica sa faci ce vrei, cand vrei.
Pot sa fiu indiferent cu lucrurile care imi displac, dar pot fi foarte atent la lucrurile care dau insemnate viitorului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...