03 martie, 2014

PAROLI

Motto propriu, insusit si asumat: in fiecare zi invat un cuvant nou!

PAROLÍ s. m. invar. (La unele jocuri de cărți) Dublare a sumei mizate în jocul precedent.
Inca de mic imi placeau jocurile cu carti, dar nu imi amintesc sa fi folosit vreodata acest cuvant.O fi vreun joc de societate de nivel inalt, altfel nu imi explic lipsa memorarii lui.
Dublarea sumei mizate, imi aduce aminte de jocul la ruleta si de un mic exercitiu de imaginatie din armata, cand am creat un posibil pont in care in final sa fii castigator.
Nu mi-ar placa sa castig potul cel mare la loterie, nici sa de-a vreun noroc peste mine peste noapte, vreau doar ca lucrurile sa decurga normal, in limitele bunului simt, natural, asa cum e cursul firesc al vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...