22 martie, 2014

CEL MAI IMPORTANT LUCRU DE PE PAMANT

Motto propriu, insusit si asumat: cel mai important lucru de pe Pamant, este sa traiesti in prezent!

Am citit multe articole de pe internet despre acest lucru.Parerile sunt impartite, dar o sa revin mai tarziu cu acest aspect, important de altfel.
In decursul celor 900 de articole scrise, am incercat sa stabilesc 10 principii de viata, dupa care sa ma orientez in viata.Cel mai important lucru la un moment dat, mi se pareau sanatatea, familia si banii, dar parca ceva lipsea in aceasta ecuatie simpla.Si dupa multa meditatie am ajuns la concluzia ca sa fii fericit este cel mai important lucru de pe Pamant.
Dar intr-o zi, dupa o discutie cu o colega de munca,mi-a zis ca cel mai important lucru este sa iubesti neconditionat tot ce te inconjoara.Acest lucru m-a pus putin pe ganduri.
M-am documentat pe internet si am observat ca fiecare are alta opinie despre acest lucru, cele mai dese cuvinte fiind:
iubirea-fericirea-scopul-atitudinea-sanatatea-banii-familia-evolutia.
Oamenii in genere sunt diferiti, pe fiecare in parte, alt lucru in face implinit, in aceste conditii constat ca toate raspunsurile sunt corecte.
Teoria mea cea mai importanta spune: teoria abstracta care incearca sa gaseasca adevarul absolut e un non-sens si cred ca asta spune totul despre cel mai important lucru de pe Pamant.
In decursul vietii, ne schimbam optiunile in ceea ce priveste viata noastra, direct proportional cu evolutia noastra pe acest Pamant si niciuna dintre optiuni nu este gresita.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...