19 martie, 2014

ARTICOLUL 900

Motto propriu, insusit si asumat: incet, dar sigur spre 1000!

Cum vi se pare numarul 1000?Incercati sa numarati pana la 1000 si o sa vedeti ca va plictisiti.
Eu am incercat sa realizez 1000 de articole intr-un ciclu olimpic, am ajuns la 900, deci am sanse foarte mari sa imi realizez targetul.
Ce am urmarit in acest rastimp de 4 ani, sa urmaresc evolutia unei persoane dornice de ceva nou, sa evolueze intr-un spatiu, care ofera egalitate de exprimare oricarei persoane de pe acest Pamant.
Am plecat de la o persoana ambitioasa, dornica sa exploreze noutatea intr-un mod atipic zilelor noastre, mi-am definit personalitatea ca una cameleonica si am purces la drum, cu un singur scop, sa evoluez direct proportional cu munca mea si astfel:
  • omul cameleon devine omul cu 365 de masti;
  • omul cu 365 de masti devine omul cu o mie de fete;
Si dupa, nimic nu va mai fi la fel, ca si cum fiecare nivel de exprimare este atins, ceva se intimpla in felul meu de a fi.
Dar mai am pana la articolul 1000, asa ca astept rabdator, accesul spre nivelul urmator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...