02 februarie, 2014

EROARE 651 RDS

Motto propriu, insusit si asumat: in fiecare zi invatam lucruri noi si nu neaparat placute!

Am citit mult pe forumuri despre aceasta eroare 651 de la rds.Am citit destule solutii, gen:
  • inchizi calculatorul de tot, scoti tot din priza si din mufa de net;
  • schimbi un fisier in system32/drivers/rapppoe.sys;
  • cumperi un router;
La un moment dat, daca ai ghinion si iti apare eroarea, iti apare din ce in ce mai des si nu poti face nimic.Daca suni la rds, la un moment dat, iti spune ca eroarea este de la tine din soft sau e defecta placa de retea.
Cred ca singura solutie, desi nu sunt sigur, e sa iti cumperi un router,fiindca am observat ca toti din blocul meu, care au router, nu au probleme deloc cu netul, cei fara router, au mereu aceeasi eroare.
Logica cu routerul e ca odata preluat semnalul, tinand cont ca e in priza 24 de ore pe zi, nu mai pierde semnalul niciodata si practic elimina acea eroare pppoe.
Practic intuitia imi spune, ca aceasta eroare presupune conflicte intre reteaua rds si placa de retea a mea, iar routerul elimina acel conflict.
PS: intr-un final nu mi-a mai aparut eroarea.E clar ca eroarea e de la rds.Probabil routerul e solutia, dar momentan inca nu m-am hotarat sa imi iau, fiindca si-a revenit, nu prea mi-a mai facut probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...