07 februarie, 2014

ELENA CIRIC

Motto propriu, insusit si asumat: in orice munca depusa trebuie sa ai un reper!

Elena Ciric o bloggerita de succes, cu 7000 de vizualizari pe zi, la 25 de ani, depaseste niste standarde pe care putini reusesc sa le atinga.Pragmatica, cu un fel de a fi aparte, reuseste sa se impuna pe acest segment, desi are vechime doar cu doi ani mai mult ca mine.
Sincer sa fiu si eu mi-am dorit sa ajung la 200 de vizualizari pe zi, cel mai mult am ajuns la 80 pe zi, apoi am intrat in regres pe la 33 pe zi, dar 7000 de vizualizari pe zi, e putin probabil sa am vreodata:
  • pentru ca sunt pe alt segment de varsta;
  • pentru ca nu ating segmentul care se cauta;
  • fiindca sunt limitat de propria constiinta;
Stiu, nimic nu e imposibil, dar...acum imi lipseste ceva si incat caut sa vad ce anume.
E important sa faci ce iti place, e important sa ai succes in ce faci, e important ca munca ta sa de-a roade intr-un timp necuantificat, dar totusi atunci cand esti in viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...