07 ianuarie, 2014

LUMET

Motto propriu, insusit si asumat: viata e o petrecere, depinde cum o percepi!

Lumet e cel iubitor de petreceri, caruia ii place viata, sa o traiasca la o intensitate doar de el stiuta!
Viata este un cliseu de imagini, percepute real, doar de cel ce stie sa exprime evenimentele prin statistica si sa construiasca un adevar printr-un neadevar.
Sa vezi mereu partea plina a paharului e o calitate, de obicei mostenita si nu dobandita anterior, sa ai atitudine in fata greutatilor, ca si cum pentru asta traiesti, e un mod de viata, dus la extrem!
Azi gandurile mi se opresc, in fata unei vizualizari asteptate si previzualizata de atatea ori in acest rastimp.E o oaza de verdeata ce imi deseneaza un curcubeu la inceput de an.
Imi place sa fiu alambicat, sa fiu cameleonic, sa fiu cine vreau eu sa fiu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...