24 ianuarie, 2014

GIAMPARALE

Motto propriu, insusit si asumat: instinctiv tot la joaca ma gandesc!

giamparale, joc popular românesc, cu multiple variante și denumiri (giambaralele, mărânghile, zlata etc.), răspândit în Câmpia Dunării și Dobrogea. Are forme de desfășurare variate (cerc de mână, în linie, perechi, solistic etc.) ca și multiple prize (lanț de brațe, de o mână, de ambele mâini etc.).
Azi m-am gandit sa fac un articol si mi-am zis ca primul cuvant care imi vine in minte, acela va fi titlul.Nu pot sa imi dau seama, daca cuvantul, mi-a venit din subconstient sau a fost o forma constienta.Si iata ca m-am gandit la giamparale, vorba unui cantec, o forma de joaca, intr-o zona unde nu am copilarit.
Nici nu conteaza de ce m-am gandit la giamparale, poate ca suna frumos, ca un joc de cuvinte, ceva de nedescris, care m-a facut sa alunec printre cuvinte, in formarea unui articol cat de cat interesant.
Viata este un vis, care se desfasoara sub forma unei holograme intr-un spatiu real definit de mine ca imaginar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...