15 decembrie, 2013

UNIVERSUL O HOLOGRAMA

Motto propriu, insusit si asumat: furtuna de idei exista si doar putini au acces la ea!

Universul cunoscut de pământeni ar putea fi o hologramă, o simplă proiecţie a unui alt cosmos, afirmă fizicienii japonezi de la Universitatea Ibaraki.
Teoria sugerează că întregul Univers poate fi considerat "o structură bidimensională proiectată într-un orizont cosmologic" - sau, în termeni mai simpli, Universul în care oamenii cred că trăiesc este de fapt o proiecţie 3D a unui Univers alternativ bidimensional.
Tin minte ca pe 23 noiembrie 2010 am scris un articol ''Universul un posibil nivel abaxial'', in care am spus ca ''ne putem imagina universul ca niste linii fictive paralele care nu se intersecteaza niciodata sau ne putem imagina universul ca o parte a unui puzzle, dintr-un intreg''.
Abaxial inseamna situat in afara unui ax central.
Stau si ma gandesc ca dupa trei ani vin niste japonezi si expun acelasi lucru, sub alta forma.Stau si ma gandesc la ce logistica au ei acces si ce tehnologie si eu am doar imaginatia la puterea X!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...