30 octombrie, 2013

RECLAME LA TV

Motto propriu, insusit si asumat: unele texte din reclame, adevarate creatii!

La reclamele care apar la TV, in special pentru firmele gen Coca-Cola, Adidas etc, se fac adevarate scenarii, videoclipuri cu oameni profesionisti platiti cu bani multi, sa capteze atentia si sa introduca subtil un mesaj sublimal in subconstientul cumparatorului.
Unele texte m-au lasat masca la propriu, in sensul, ca compun si eu in publicistica mea, asa ceva, uneori, dar nu la acel nivel.
Mi-ar placea sa incep, undeva, candva, sa creez astfel de texte, intai pentru mine si apoi dupa, mai vedem.O sa incerc azi un prim pas de incurajare:
''...am ales un loc special pentru joaca, soarele abia a apus, culorile dau un contrast ametitor in acest moment al zilei, incepe sa se intunece, umbrele incep sa danseze in jurul meu, ca si cand nimic numai conteaza, e prima zi din lungul sir de zile nenumarate si alambicate, ce compun un intreg dintr-un cliseu!''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...