10 octombrie, 2013

CODUL PLASTIC

Motto propriu, insusit si asumat: pana la 40 de ani primim sfaturi, dupa 40 de ani putem doar sa oferim sfaturi!

Ma apropii de 40 de ani, parca urmeaza sa trec intr-un ''next level'' in care toate piesele unui puzzle au fost descoperite, intelese, prin urmare trecem la un alt joc, alt nivel care eventual sa completeze, cizeleze niste informatii deja dobandite.
Printre pictori Ivan Slavinsky este cu 10 clase peste toti, mai jos prezint o pictura, dintre multe altele, in care codul plastic, poate fi intepretat diferit:


Daca ar fi sa intepretez mesajul in stilul meu caracteristic, as putea spune, ca imi place sa citesc carti, nu-mi place ca raman ancorat acolo si nu imi traiesc viata, mi-ar place ca macar uneori sa evadez intr-un cavaler cu armura si sa salvez oamenii, singurul impediment fiind o cheie si un ceas, care sa imi ofere trecerea dintr-o lume in alta.Timpul reprezinta anii care se scurg foarte repede dupa o anumita varsta si cheia reprezinta sansa, atitudinea, curajul de a face ceva obisnuit de altfel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...