12 octombrie, 2013

3/4 VERSUS 1/4

Motto propriu, insusit si asumat: ca sa atingi un scop nobil, ai nevoie minim de un ciclu olimpic!

Scopul scuza mijloacele.Nu ne atasam de lucruri materiale in  speta, ca ne trag inapoi.Ne fixam un scop si incercam sa atingem tinta pe durata unui ciclu olimpic.Am terminat deja 3/4 din acest drum frumos zic eu, mai am putin, 1/4 o sa treaca mai repede decat mi-as dori eu.
750 de articole suna frumos.Cand ma uit in urma, ma simt o specie pe cale de disparitie.Dar mai am pana la 1000 de articole si ma opresc.Orice proiect nou, va fi de bun augur.
Dar sa trecem in revista, evolutia omului cameleon, omul cu 365 de masti si inca transformarea continua.Daca eu nu am incredere in mine, atunci cine?
Cine spune ca nu trebuie sa visam frumos, ca nu ne putem depasi limitele, sunt oameni frustati, marginiti de propriul lor univers in care traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...